مرمریت گلدن بلک

از دیدن این سنگ هیجان زده می‌شوید اما کمی صبر کنید و انتخاب آگاهانه داشته باشید. چرا که بازی طرح بالایی داشته و مقادیر رگه های طلایی و سفید و حتی زمینه در سورت های گوناگون متفاوت است. در برابر شرایط اسیدی ناپایدار است و مناسب فضای بیرونی نیست. بیشترین کاربرد به عنوان سنگ رومیزی – سنگ دیوار فضای داخلی – قاب آسانسور – مکمل کف و پله و همچنین مصنوعات سنگی

سنگ مرمریت گلدن بلک (Golden Black Marble Stone)، یک سنگ مرمریت (Marble Stone) با زمینه رنگی مشکی و در مواردی متمایل به قهوه ای همراه با خطوط سفید و طلایی نامنظم است. این سنگ در ابعاد سنگ اسلب، تایل و طولی ساخته می شوند. از مهمترین موارد کاربرد این سنگ میتوان به استفاده از آن در سنگفرش کردن فضای داخلی، نما و دیوار های داخلی، سنگ آسانسور، و همچنین سرویس های بهداشتی در واحدهای مسکونی و مراکز تجاری و اداری و بالاخص مراکز لوکس مانند هتل ها و تالار ها اشاره کرد.

موارد منع کاربرد و نکات نگهداری سنگ گلدن بلک

این سنگ به دلیل رنگ تیره و مقاومت سایشی نه چندان زیاد، برخلاف ظاهرش گزینه خوبی برای کف پوش فضاهایی که امکان کشیده شدن اجسام سخت بر روی زمین وجود دارد نیست. چرا که باعث ایجاد خط و خش در سطح شده و زیبایی خود را از دست میدهد.

برای اطلاعات بیشتر و قیمت این سنگ با ما در تماس باشید

تلفن تماس : 09391901990

اینستاگرام : Kohsaranstone